گل من… کجایی

 

انجمن عاشقانه ی کلبه ی عشق

تو کوچه ی دل من فقط یادت تو مونده

توی آسمونش فقط عطر تو بوده

میدونی عزیزم بدون تو میمیرم

دلمو نمیشه که از تو پس بگیرم

دل بردی از من،من موندم با غم

اشکامو نم نم میریزم عشقم

توی دستای من فقط دست تو بوده

خاطرات با تو دل منو سوزونده

میدونی که عشقت غریبه هارو پست زد

واسه داشتن تو دلم هوس رو خط زد

با تو زیر یک سقف همیشه آرزومه

دل پیر و تنهام به عشق تو جوونه

میمونم همیشه به پای عشق پاکم

میخوام هرچی دارم به پای تو ببازم

رفتنت عذابه موندن تو یه رویاست

شده آرزوهام به وسعت یه دریا

اسمتو همیشه روی لبهای خستم

همه زندگیمو به چشمای تو بسم

دل به تو دادم ای گل من،گره وا گمشدی مشکل من

دل به تو دادم ای گل من،کاشکی قلبت بشه منزل من


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: درد دل ، ،

تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392 ا 11:18 نويسنده : soheil ا
Weblog Themes By سایت عاشقانه